Kandidaten voor de kieslijst gezocht

694zaterdag 10 juni 2017 13:51

Met het naderen van de gemeenteraadsverkiezingen is het weer tijd om te gaan nadenken over de ChristenUnie kieslijst voor 2018. Is de lokale politiek iets voor u? Stel uzelf eens kandidaat. Wellicht kunt u iets goeds betekenen voor Christelijke politiek in Dronten.

Het bestuur heeft een selectiecommisie gevraagd een voorstel doen voor de kieslijst. Deze commissie wil graag de juiste mensen op de juiste plaats zetten en nodigt daarom iedereen met een warm hart voor christelijke politiek van harte uit om u zelf kandidaat te stellen. Ambities als lijsttrekker of juist als lijstduwer? Iedereen is welkom bij de selectiecommissie.

Dus hierbij de hartelijke oproep aan iedereen om zich eens af te vragen wat u kunt doen voor de ChristenUnie afdeling Dronten. Raadslid? Burgerraadslid? Bestuurslid? Lijstduwer? Campagnemedewerker?
De selectiecommissie roept u van harte op om zich kandidaat te stellen voor de kieslijst gemeenteraadsverkiezingen.

Wilt u uw kandidaatstelling voorzien van CV en motivatie en dit mailen aan pmlvandervloed@gmail.com. De deadline voor het indienen van reacties is 14 juni aanstaande.

De selectiecommissie en ziet uw kandidaatstelling graag tegemoet.

Reacties op 'Kandidaten voor de kieslijst gezocht'