Ingrid Paalman gekozen als lijsttrekker

CU-736792.jpgwoensdag 24 november 2021 13:07

Op de foto v.l.n.r.: Jelger Medema, Michel Degenhardt, Marloes Hotting, Ingrid Paalman, Rien de Groot, Bibiche Fischer

Op de ledenvergadering van de ChristenUnie Dronten op 23 november is Ingrid Paalman unaniem verkozen als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022

Paalman is gemeenteraadslid voor de ChristenUnie sinds de verkiezingen van 2018. De selectiecommissie ziet in haar “een veelzijdig politica die van doorpakken weet, maar ook op verbindende wijze opereert en mensen weet mee te krijgen in haar verhaal.” Paalman: “Ik ben dankbaar met een mooie lijst. Als ChristenUnie zetten we gezamenlijk de schouders eronder voor onze gemeente Dronten, waarin iedereen telt!”

Paalman wordt op de kandidatenlijst gevolgd door Marloes Hotting, Rien de Groot, Michel Degenhardt, Jelger Medema en Bibiche Fischer.

Marianne Witteveen, de huidige fractievoorzitter, heeft bekendgemaakt na 14 jaar afscheid te nemen van de lokale politiek. Witteveen: “Ik ben super trots op dit gave stel mensen, dat vol enthousiasme en passie verdergaat voor en met het prachtige Dronten”.