PerspectieF Dronten presenteert nieuw ledenwerf plan

dinsdag 27 mei 2008 15:43

Dronten - Tijdens de ledenvergadering van de ChristenUnie in Dronten presenteerde PerspectieF Dronten haar nieuwe ledenwerfplan "Maak uw (klein)kind lid van PerspectieF". Door gebruik te maken van deze actie kunnen ouderen de jongere generatie van de ChristenUnie een warm hart toe dragen.

"Maak uw (klein)kind lid van Perspectief" biedt de mogelijkheid om als ouders, opa, oma, of kennis een jongere in contact te brengen met PerspectieF. Met het invullen van een van de formulieren abonneert u een jongere op de PerspeX, het huisorgaan van PerspectieF dat zes keer per jaar bij PerspectieF'ers op de mat valt. Bij het welkomstpakket dat de jongeren zullen ontvangen zit een bon voor omzetting naar (actief) lidmaatschap van PerspectieF. Zo kunnen jongeren die door deze stimulance geïnteresseerd geworden zijn, samen met de andere 2250 leden van PerspectieF hun stem laten horen.

Lia Poortinga, bestuurslid Perspectief Dronten: "De ChristenUnie leden zijn graag erg betrokken bij de jongere generatie en PerspectieF, doormiddel van dit plan willen ze ook de kans geven daar daadwerkelijk wat mee te doen."

Het in Dronten gelanceerde plan zal binnenkort ook onder andere afdelingen in het land verspreid worden. Ook kiesverenigingen die graag meer betrokkenheid bij de jeugd zoeken, kunnen beroep doen op deze actie. Zo kunnen we op lokaal niveau jongeren kennis laten maken met PerspectieF, en misschien ontspruit er in uw woonplaats wel een nieuwe afdeling van PerspectieF!

Bent u als senior-lid geïnteresseerd in een lidmaatschap voor jongere familielid of kennis, of wilt u in uw huishouden een abonnement op de PerspeX? Kijk dan voor meer informatie op http://dronten.perspectief.nu of klik hier om naar de betreffende pagina binnen de site van PerspectieF Dronten te gaan.

Reacties op 'PerspectieF Dronten presenteert nieuw ledenwerf plan'