Andre Rouvoet verlaat Tweede Kamer - Arie Slob nieuwe fractievoorzitter

maandag 02 mei 2011 00:00

André Rouvoet heeft zijn vertrek uit de Tweede Kamer bekend gemaakt. De fractie heeft Arie Slob gekozen als nieuwe fractievoorzitter van Tweede Kamerfractie. ChristenUnie-leider André Rouvoet zal op dinsdag 17 mei afscheid nemen van de Tweede Kamer en op zaterdag 14 mei van de partij op het ChristenUnie-congres in Ede. Na 17 jaar komt er een einde aan zijn Haagse politieke loopbaan. Arie Slob is met unanieme steun gekozen tot nieuwe fractievoorzitter van de Tweede Kamerfractie van de ChristenUnie.

Op zaterdag 14 mei neemt André Rouvoet afscheid van de partij op het partijcongres in Ede. U bent van harte welkom. Bent u niet in de gelegenheid om het congres te bezoeken; wij attenderen u graag op de afscheidspagina op onze website om daar een persoonlijk bericht voor André Rouvoet achter te laten.

De ChristenUnie Dronten wenst André Rouvoet veel zegen op zijn verdere levenspad en de nieuwe fractievoorzitter van de ChristenUnie Gods onmisbare zegen toe.

Reacties op 'Andre Rouvoet verlaat Tweede Kamer - Arie Slob nieuwe fractievoorzitter'