8 Maart - 19:30 - 21:00u - Meet & Greet met onze ChristenUnie lijsttrekker Ingrid Paalman

advertentie CU voor 2 maart1024_1.jpgwoensdag 02 maart 2022 08:16

Op dinsdagavond 8 maart vindt u onze lijsttrekker Ingrid Paalman in de Flevo ICT Zaal in de Meerpaal voor een Meet & Greet.

Stel haar al uw of jouw vragen over de lokale verkiezingen. Zo kom je te weten wie wij als CU Dronten zijn, waar we voor staan en hoe wij het goede willen doen voor Dronten. De koffie staat klaar!

Wij willen bouwen aan een samenleving waarin aandacht is voor wat echt telt. We willen samen echt doen aan jong tot oud. Dit doen we door het zwakke te beschermen en het sterke te reguleren. Door oog te hebben voor elkaar en onze omgeving, nu en in de toekomst. Dit willen we samen doen met u. Daarom organiseren we dinsdag 8 maart van 19.30 tot 21.00 uur in de Meerpaal een Meet en Greet met onze lijsttrekker Ingrid Paalman. Hier kunt u in gesprek gaan met onze kandidaten en vragen stellen. Graag nodigen we u uit om een bakkie te doen met ons, met voldoende ruimte zodat iedereen zich veilig kan voelen.