Speerpunt daadkracht & efficiëntie
Een ambtelijke organisatie die goed toegerust is en denkt vanuit de klant die efficiënt, flexibel en met daadkracht haar diensten aanbiedt ook bij de drie nieuwe decentralisaties.
De ambtenaren zijn in de afgelopen periode hard aan het werk geweest om hun dienstenaanbod te vergroten en te verbeteren. Maar in de komende tijd is het met een groot aantal nieuwe taken voor de gemeente de uitdaging om deze efficiëntieslag vast te houden. De ChristenUnie vindt het bij de decentralisaties zeker belangrijk dat er daadkrachtig kan worden opgetreden, maar ook meegedacht kan worden en dat er een grote flexibiliteit aan de dag wordt gelegd. Want iedereen die om hulp of bijstand bij de gemeente terecht komt moet kunnen rekenen op een adequate, efficiënte, flexibele en menswaardige dienstverlening. Of dit nu in het persoonlijke contact, per brief, via internet of telefonisch gebeurt, de klanttevredenheid moet goed zijn. Bent u ook een tevreden klant? Wilt u uw verhaal vertellen, bel of mail ons dan. De ChristenUnie wil graag uw verhaal horen.
Archief > 2014 > maart
- 20-03-2014 20-03-2014 10:00 - Uitslag Gemeenteraadsverkiezingen 2014
- 18-03-2014 18-03-2014 23:03 - ChristenUnie presenteert Zorg Actieplan "Uw zorg is onze zorg"
- 12-03-2014 12-03-2014 11:29 - Ruimte gemaakt voor de toekomst
- 10-03-2014 10-03-2014 19:36 - Speerpunt: vandalismemeter
- 08-03-2014 08-03-2014 11:47 - Hart en oor voor Dronten
- 07-03-2014 07-03-2014 17:42 - Speerpunt onderwijs en arbeidsmarkt
- 04-03-2014 04-03-2014 10:17 - Speerpunt daadkracht & efficiëntie
- 01-03-2014 01-03-2014 18:36 - Dronten inwonersaantal
- 01-03-2014 01-03-2014 16:21 - Speerpunt gratis parkeren