Hart en oor voor Dronten

CU groepzaterdag 08 maart 2014 11:47

Op de kleine onopvallende posters van de ChristenUnie staat te lezen dat de ChristenUnie Dronten hart en oor heeft voor de gemeente Dronten. Hart voor Dronten is logisch, immers alle politieke partijen vinden onze kernen van belang en willen daar hun uiterste best voor doen.  Tijdens de diverse debatten worden allerlei beloften gedaan.

Maar oor voor Dronten is iets anders. De Christenunie wil niet eigen woorden beluisteren, maar vooral oor hebben voor de inwoners van Biddinghuizen, Dronten en Swifterbant.

Vanuit onze drive voor de gemeente Dronten, vanuit onze warme belangstelling voor onze medemens en vanuit onze normen en waarden als christelijke politieke partij bieden wij als ChristenUnie een luisterend oor aan mensen die daar behoefte aan hebben.
We hebben twee oren en maar een mond, juist omdat we meer moeten luisteren dan praten.

Vandaar dat wij onze onopvallende posters hier en daar hebben aangevuld met een set opvallende oren. Want dat is waar wij voor staan. De komende vier jaar kunt u ons aanspreken, we willen ons oor te luister leggen en aanspreekbaar zijn in de dorpen.

Speciaal daarom nodigen we iedereen uit ons aan te spreken, een kopje koffie te komen drinken en uw zorgen en onze uitdagingen voor de komende vier jaar met ons te bespreken.

Op woensdag 12 maart staat onze caravan met herkenbare oren vanaf 9.30 uur op de markt in Dronten. Die middag staan we vanaf 14.00 uur in Biddinghuizen.

Ook in Swifterbant willen we ons oor te luister leggen. We laten ons graag uitnodigen om met u samen uw dorpskern te bespreken. U kunt ons via de site van de ChristenUnie bereiken door een mailtje te sturen. Maar natuurlijk zijn we ook op Facebook te benaderen.

_________________________________________________________________________________

De ChristenUnie Dronten nodigt u van harte uit voor het hangen van de oren op vrijdag 7 maart om 17.00 uur bij het verkiezingsbord bij de Open Hof.

Jaap Oosterveld 06-55196058

Reacties op 'Hart en oor voor Dronten'