Verkiezingsprogramma ChristenUnie Dronten: Waarde(n)vol!

20180123 overhandigingdonderdag 25 januari 2018 11:19

De ChristenUnie heeft ambitieuze plannen voor de komende vier jaar. In een uitgebreid verkiezingsprogramma, dat als titel meekreeg ‘Waarde(n)vol Dronten’, zijn deze plannen uitgewerkt.

Er is hard gewerkt aan het tot stand brengen van dit programma en Steven de Leeuw, voorzitter van het bestuur, overhandigde het voltooide programma dan ook met gepaste trots aan lijsttrekker Jaap Oosterveld. Die is hier zeer content mee.

‘Dit verkiezingsprogramma is op een bijzondere wijze tot stand gebracht. De leden van de ChristenUnie in Dronten hebben hiervoor zelf de basis mogen leggen. Dit programma is vanuit de haarvaten van de Dronter samenleving geschreven en beschreven. Het is een uitvoerig programma met veel echt Dronter punten’ aldus Oosterveld.

Voor de komende verkiezingen zijn drie speerpunten uit het programma gelicht: Waardig ouder worden, Veilig opgroeien is van waarde en Energie(k) wordt gewaardeerd. De ChristenUnie wil hiermee nadrukkelijk aandacht vragen voor het verbinden van generaties en het investeren in de toekomst van onze kinderen, ook op het gebied van klimaat en milieu.

Het complete verkiezingsprogramma vindt u hier