Roelof Siepel kandidaat-wethouder

Roelofdinsdag 19 maart 2019 07:00

De ChristenUnie draagt Roelof Siepel voor als kandidaat-wethouder. Wanneer de gemeenteraad instemt met deze voordracht wordt hiermee voorzien in de vacature die is ontstaan door het vertrek van Jaap Oosterveld. De plaats die hiermee vrijkomt in de gemeenteraad van Dronten zal worden ingevuld door Ingrid Paalman.

Roelof Siepel (47) is getrouwd, vader van drie kinderen en woont sinds 2007 in Dronten. Sinds mei 2018 is hij lid van de gemeenteraad en voorzitter van de ChristenUnie-fractie. Hiervoor was hij van 2003 tot 2017 lid van Provinciale Staten van de provincie Flevoland. In het dagelijks leven werkt Roelof nu nog als programmamanager voor het Routebureau Veluwe, een samenwerking van gemeenten en maatschappelijke organisaties op de Veluwe. De ChristenUnie is blij in Roelof een geschikte kandidaat uit eigen kring te kunnen voordragen. Marianne Witteveen: “We zijn blij en enthousiast met de voordracht van Roelof als kandidaat-wethouder. We weten dat hij zowel ervaring als een frisse kijk meebrengt, en we zien als fractie met vertrouwen uit naar de samenwerking binnen de raad, de coalitie en het college.”

De plaats die hierdoor in de gemeenteraad vrijkomt zal worden ingevuld door Ingrid Paalman (47) uit Biddinghuizen. Ingrid werkt in het dagelijks leven als hoofddocent op Hogeschool Windesheim en is sinds het voorjaar van 2018 betrokken bij de ChristenUnie-fractie als burgerraadslid. Marianne Witteveen is door de fractie gekozen als nieuwe fractievoorzitter.

Reacties op 'Roelof Siepel kandidaat-wethouder'